Konya’da Ambulans Gecikmesi Tartışma Yarattı: Felçli Hasta Aileyi Endişelendirdi
Konya'nın Taşkent ilçesinde 73 yaşındaki Ümmü Kayadibi'nin sağlık durumu, ambulans müdahalesinin gecikmesi nedeniyle büyük bir tartışma konusu haline geldi. 20 Nisan akşamı Balcılar Mahallesi'nde aniden fenalaşan Kayadibi'nin, beyninde pıhtı oluşması sonucu inme geçirdiği iddia edildi. Aile bireyleri, durumu fark ettikten sonra 112 Acil Çağrı Merkezi'nden ambulans talep etti. Aile, çağrı merkezi görevlisinin bölgenin uzaklığı nedeniyle kendi imkanlarıyla yola çıkmalarını önerdiğini belirtti. Böylece aile, ambulansla buluşmak üzere yola çıktı; ancak bu buluşma gerçekleştirilemedi. Aile, yeniden 112 ile iletişime geçtiğinde ambulansın başka bir vakaya yönlendirildiğini öğrendi. Bu süreçte, Kayadibi’nin yolda ikinci kez fenalaştığı ve sağlık durumunun daha da ağırlaştığı ifade edildi. Yardımcıları…